Ön itt van: FőoldalÜzletHasználtcikkek

A webshopban található termékek árai és elérhetőségi információi naponta változhatnak, ezért rendelés előtt egyeztetést javasolunk!

bitzenede banner

Earmaster6 kicsi

Válasszon a lehetőségekből!

Gyorshírek

Roxtone kábelek

Roxtone kabelek

Roxtone kábelek, csatlakozók és állványok a Syncopa kínálatában!
Az elmúlt hónapokban már sokan vásároltak belőlük, jók a mi tapasztalataink és a vásárlóink visszajelzései is!
20.03.09.


 

Sibelius kottagrafikai program

Sibelius logo uj

 

 

 

 

Az elmúlt időszakban nehézségeink voltak a Sibelius kottagrafikai program forgalmazásával kapcsolatban. Úgy tűnik, ezek megoldódnak, és ismét tudjuk forgalmazni a népszerű szoftvert. Az árlistánk még nem naprakész, de a  webshopban már megtalálhatók a legfontosabb tételek.
19.10.20.


Marshall Code frissítés

Marshall Code frissítés

 A Marshall Code erősítők tulajdonosainak nagy örömére ellészült egy komolyabb frissítés a CODE sorozathoz és a Gateway apphoz. Részletek.
19.07.08.


 

EarMaster7

Earmaster7 k  Alaposan átalakult és rengeteg dologban fejlődött kedvenc zenei képességfejlesztő szoftverünk, az EarMaster.
2017.11.22.


 

Segítünk a megfelelő mikrofon megtalálásában

AT Mikro kicsi Nem is olyan könnyű a megfelelő énekmikrofon kiválasztása! Nálunk mindig van lehetőség több modell összehasonlítására. Az Audio-Technica ismertetője pedig elmagyarázza a legfontosabb tudnivalókat.
17. 02. 21.


Új Scarlett hangkártyák

Scarlett 2ndgen kicsi  Megújult a Focusrite népszerű Scarlett USB hangkártya sorozata.  A fejlesztések részleteiről cikkünkben adunk részletesebb információkat.
16.06.19.


 

Axial - Roland hangszín könyvtár

Roland Axial

Megnyílt a Roland szintetizátorok hangszíntára. Az Axial egyelőre a Jupiter 50, 80, a Gaia és az Integra-7 számára tartalmaz vadiúj hangkönyvtárakat, de jó lenne, ha a régebbi modellekhez is elérhetővé tennék a patcheket.
2013.05.31.


 

Casio katalógus

Örömmel tesszük közzé a legfrissebb magyar nyelvű Casio hangszer katalógust.

A szép kivitelű prospektusban ismertetett hangszerek nagy része megtalálható az üzletünkben és így webshopunkban is. A gyár teljes hangszerválasztékának árait tartalmazza a Casio árlista.


 

Használt cikkek

Használt hangszerek és hangtechnikai berendezések

230_ado
TOA WM-230
9600 Ft
ibanez_cd108
Ibanez CD 10
48000 Ft

Bizományos értékesítés a Syncopa hangszerboltban

Gyakran Ismételt Kérdések a Syncopa bizományos értékesítéséről

Wersi Bass synthMiközben egyre nő a különféle internetes hirdetési portálokon kínált hangszerek és hangtechnikai eszközök mennyisége, töretlen népszerűségnek örvend nálunk a bizományos értékesítés is. Ez az a kereskedelmi forma, amikor behozza az üzletbe az eladásra szánt terméket a tulajdonos, és minket bíz meg az értékesítéssel. Röviden megpróbáljuk felsorolni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, és természetesen a válaszokat.

Milyen előnyei vannak a bizományos értékesítésnek a kézből történő eladással szemben a tulajdonos számára?

  • Nem kell személyesen otthon tartózkodva várni az ügyfeleket, egyezkedni a telefonálókkal, ugyanazt a szöveget rengetegszer elmondani, megküzdeni a komolytalan érdeklődőkkel.
  • Gyakran a tulajdonos nem kívánja felfedni a kilétét, például a munkája, családi okok, vagy bármi más miatt, és ezért nem is ad fel hirdetést. Mi az érdeklődőknek a tulajdonos felhatalmazása nélkül semmiféle személyes információt nem adunk át.
  • Mentesül a netes ügyleteknél jelentkező fizetési és áruküldési bonyodalmaktól, illetve az utólagos vásárlói reklamációktól.
  • A beadásról vételi jegyet kap, aminek ellenében bármikor visszaviheti a hangszert, ha meggondolja magát, vagy ha ő talált rá vevőt.
  • Minden beadott termék felkerül a weboldalunkra, ezáltal olyan (gyakran külföldi) érdeklődések is jelentkezhetnek, melyek másként nem jönnének össze. Ezért külön fizetni nem kell.
  • Ha a bizományba vételkor kiderül, hogy a terméknek valami olyan hibája van, ami miatt mi nem vállaljuk az átvételt, akkor javasoljuk az előzetes javítást. Amennyiben a hiba olyan jellegű, hogy a saját szervizünkben javítható, akkor itt is lehet hagyni azonnal. Ha nem, akkor javasoljuk hangszerész műhely, vagy más szakember felkeresését. A jó állapotú, megkímélt hangszereket sokkal könnyebben, gyorsabban és jobb áron el lehet adni.
  • Attól függetlenül, hogy a termék itt van, minden egyéb módon hirdetheti azt, és a fentiek szerint vissza is viheti, ha sikerül megegyeznie egy érdeklődővel.
  • A bizományos tárolásért nem számítunk fel díjat, tehát ha visszaviszi az eszközt, nem kell fizetni.
  • A vételárat általában az eladást követő 24 órán belül kifizetjük.

Miért előnyös a vásárlónak nálunk megvenni egy használt eszközt?

  • Az üzletünkbe nyitva tartási időben bármikor bejöhet, addig próbálgathatja a megvásárolni kívánt eszközt, ameddig jól esik, megnézhet több hasonló használt vagy új darabot is.
  • Szakszerűen segítünk a kipróbálásban. Gyakran olyan tulajdonságokat, képességeket is megmutatunk egy hangszeren vagy berendezésen, melyeket az eredeti tulajdonos soha nem használt, így az eredeti tulajdonos nem is tudott róluk, viszont az új vásárlónak nagyon fontos szempont a vásárláshoz.
  • Nem igyekszünk palástolni az esetleges hiányosságokat, sőt, felhívjuk a figyelmet rájuk, mert azt szeretnénk, ha mindenki pontosan tisztában lenne a megvásárolt eszköz minden előnyös tulajdonságával, de ugyanúgy az esetleges hiányosságokkal is.
  • Gyakran merülnek fel olyan kérdések, hogy például meglevő erősítőhöz melyik hangfal illeszkedik, vagy például adott készülékhez milyen tápegység ajánlott, és még számtalan dolog, melyekre mi a lehető legteljesebb tájékoztatást igyekszünk adni. Mivel rengeteg műszaki dokumentáció és több évtizedes tapasztalat birtokában vagyunk, jó eséllyel minden felmerülő kérdésre tudjuk a választ.
  • A megvásárolt termékről természetesen számlát állítunk ki, mely jól jöhet akár egyéni, akár társas vállalkozások esetében, hiszen beállítható a könyvelésbe.
  • Vásárláskor gyakran merülnek fel a szervizelhetőségre, bővítésre, supportra vonatkozó kérdések. Ezeket is igyekszünk letisztázni.

Tartalmaz-e a használt termék számlája visszaigényelhető ÁFÁ-t?

  • Mivel a bizományos forgalmazás rugalmasabbá tétele érdekében cégünk a használt termék értékesítéshez különbözeti ÁFA alá lett besorolva, ezért a beadott termékek árára nem rakunk ÁFÁ-t, így az természetesen nem is igényelhető vissza. Viszont a számla természetesen beállítható költségként, így csökkenthető az adóalap.

Van-e garancia a használt termékre?

  • Egy termék garanciája az első végfelhasználó és a kereskedő között létrejött jogviszony. Amennyiben az első végfelhasználó eladja a terméket, ez a jogviszony nem ruházódik át az új tulajdonosra, akkor sem, ha a termék még garanciális és a garancialevelet a számlamásolattal együtt az eredeti tulajdonos átadja. Némely gyártó ilyen esetben is vállalja ugyan a garanciális szervizt, de ez nem általános, a kereskedelmi jogszabályok nem teszik kötelezővé. Ilyen értelemben a nálunk bizományos forgalomban megvásárolt termékre ugyanúgy nem tudunk garanciát adni, mint ahogyan egy kézből kézbe történő eladásnál sem ruházódik át ez a jog. Esetleg annyit tudunk tenni, hogy ha a terméket eredetileg is nálunk vásárolták, és mi állítottuk ki a garanciajegyet, továbbá a gyártó ezt bevállalja, akkor az új vásárlónak segítünk a szervizelést garanciális keretek között megoldani.

Miért nem vállalja a Syncopa a bizományos termékek postai vagy szállítmányozó céggel történő küldését, mikor új termékek esetében ez bevált gyakorlat?

  • Távoli értékesítés (tehát tipikusan például internetes rendelés) esetén a jogszabály bizonyos feltételek mellett elállási lehetőséget biztosít a vásárlónak. Mivel a jogszabály nem tesz különbséget új és bizományos termék között, elvben a használt cikket is visszaküldhetné a vevő, ha bármilyen ok miatt nem felel meg neki. Azonban mi az eredeti tulajdonost azonnal értesítjük, ha a elment az áru, és mire a vásárló kézbe veszi a rendelt terméket, arra már többnyire ki is fizetjük a vételi jegyen rögzített összeget a tulajdonosnak. Ebből a helyzetből sem jogilag, sem pénzügyileg nem lehet értelmesen "visszacsinálni" egy megvalósult eladást. Ezért ragaszkodunk a személyes kipróbáláshoz, amihez mi minden segítséget megadunk. Ezt követően az ügyfél határozottan el tudja dönteni, hogy a választott termék az adott állapotában megéri-e neki az árát, és ha igen, akkor máris viheti. Ha úgy gondolja, hogy nem éri meg, vagy alkudozni szeretne, mert a termék azért érdekelné, akkor azt is továbbítjuk a tulajdonos felé, és ő dönti el, hogy miként viszi tovább az ügyet.     

Lehetséges-e új termék esetén meglevő eszköz beszámítását kérni?

  • Lehetséges, de mivel a korábban említetteknek megfelelően a Syncopa különbözeti ÁFA alá esik használt termékek értékesítésekor, beszámításkor nem fogjuk tudni megajánlani azokat az árakat, amelyeket egyébként a kézből-kézbe értékesítés során reálisnak érez az adott berendezésre vagy hangszerre. Mivel ez a cégünk számára is megterhelő, ezért elsősorban azoknak a vásárlóknak szeretnénk biztosítani a lehetőséget, akik egy korábban nálunk vásárolt készüléket szeretnének újabbra, nagyobbra cserélni. Nem zárkózunk el tehát a beszámítástól, és minden esetben keressük a mindkét fél számára előnyös megoldást. Minden ügy egyedi megbeszélést igényel, és többnyire megtaláljuk a mindenki számára megfelelő megoldást. 

Mit érdemes beadni? Mire van kereslet?

A piaci igények nagyon gyorsan változnak, ezért időről időre jelentősen változik a vásárlók igénye is. Van pár termékkör, amire szinte folyamatos az érdeklődés:

  • Szintetizátorok (munkaállomások, samplerek és kísérőatomaták egyaránt)
  • Vintage hangszerek
  • Gitárok (akusztikus, elektromos, basszusgitárok)
  • Gitárerősítők, effektek
  • Hangfalak (aktív és passzív hangfalak)
  • Keverők, erősítők

Mivel lehet javítani a bizományba beadott berendezések eladási esélyeit?

  • Nagyon jó, ha megvannak az eredeti tartozékok és csomagolóanyagok, a felhasználói kézikönyv, hálózati adapterek, egyéb tartozékok. Minden ilyen látszólagos "apróság" megléte nagyon megkönnyítheti egy érdeklődő vásárló számára a döntést.Ugyanígy bizonyos tartozékok hiánya szinte eladhatatlanná tehet egy eszközt. Nagyon fontos például egy szintetizátorhoz a kottatartó (ha gyárilag adtak hozzá), az eredeti hálózati adapter. Gitárok esetében kell a tremolókar akkor is, ha soha sem használtuk. Sorolhatnánk tovább a példákat. A lényeg az, hogy minden használható, meglevő tartozékot össze kell szedni a beadás előtt, és ezeket mi külön feltüntetjük a vételi jegyen. Gyakran akarnak bizományba adni nagyon piszkos, műszakilag megbízhatatlan eszközöket is. A szép küllem  és a jó műszaki állapot alapvetően javítja az eladás feltételeit, a nagyon rossz állapotú berendezéseket pedig át sem vesszük.

Mit nem veszünk át bizományba?

  • Az erősen sérült, esztétikailag igen rossz állapotú készülékeket.
  • Olyan terméket, amit tartozék (pl. távirányító) hiánya miatt vagy más okból az üzletben a vásárló nem tud kipróbálni.
  • Olyan terméket, ami feltételezhetően bűncselekményből származik, vagy a beadó személye nem azonos a tulajdonossal, és a tulajdonostól nincs meghatalmazása az értékesítésre.
  • Olyan terméket, aminek az értékesítése nincs benne a tevékenységi körünkben.
  • Olyan terméket, amit ez üzletben nem tudunk elhelyezni. Nagyobb méretű hangszerek, pl. dobfelszerelés, orgona, stb. mindig előzetes egyeztetést kérünk!
  • Hibás terméket. Amennyiben a mi szervizünk képes a javításra, ajánlatot teszünk szervizelésre.

Milyen árréssel történik az értékesítés?

Az adózás, az értékesítéssel összefüggő költségek és egyéb járulékos költségek miatt lépcsőzetes árképzést alkalmazunk. A beadási árakra a következő tételek kerülnek rá:

  • 0 - 50000 Ft: 20%
  • 50000 - 150000 Ft: 18%
  • 150000 Ft felett: 15%
    A fenti árképzéstől csak igen ritkán és csekély mértékben tudunk eltérni.

Hogyan lehet visszavinni a beadott terméket?

  • A tulajdonos a vételi jegy ellenében bármikor jogosult nyitva tartási időn belül a beadott terméket visszavinni vagy átárazni. Ha nem a tulajdonos jön személyesen, akkor a vételi jegy bemutatása önmagában kevés, csak meghatalmazás birtokában tudunk intézkedni!

Hogyan történik a vételár kifizetése?

  • A tulajdonost azonnal értesítjük arról, hogy eladtuk a termékét, és a vételi jegyen szereplő összeget elkülönítve kezeljük. Amennyiben az értékesítés készpénzzel történt, az eredeti tulajdonos máris jöhet az összegért, és a vételi jegy leadása, valamint a kiadási pénztárbizonylat aláírása után viheti is. Ha az értékesítés bankkártyás vagy átutalásos fizetéssel történt, akkor előfordulhat néhány nap eltolódás, amíg az elkülönítés megtörténik. A kifizetést kizárólag a beadónak, vagy hivatalos meghatalmazottjának adjuk át, mindenképpen a vételi jegy ellenében.

A fentiek szerint nagyon fontos a vételi jegy megőrzése

  • Igen. A vételi jegy szigorú számadású bizonylat. Ezzel tudja igazolni a tulajdonos a készülékre vagy vételárra vonatkozó jogosultságát, mi pedig ezzel tudjuk kontrollálni, nehogy a beadott tárgy vagy az ellenértéke illetéktelen kézbe kerüljön. Az üzletünket a hatóságok folyamatosan ellenőrzik, ezeknek a kötelezettségeknek és fogyasztói elvárásoknak tehát maximálisan meg kell felelnünk. Mi az ügyfeleink figyelmét mindig felhívjuk arra, hogy a vételi jegy annyit ér, mint a ráírt összeg. Nagyon kell rá vigyázni, mert az elvesztett vételi jegy pótlása nekünk és az ügyfélnek is elég kínos eljárás, amiért költséget számítunk fel.

Kell-e fizetni a bizományosi értékesítésért?

  • Fizetni nem kell, csak az értékesített termék árrése illeti a cégünket.

Mi van akkor, ha nem magánszemély, hanem vállalkozó vagy vállalkozás szeretne bizományba beadni terméket?

  • Ennek sincs akadálya, csak a bizonylatolás és az elszámolás módját az érvényes jogszabályok figyelembevételével egyedileg tárgyaljuk meg.

Honnan tudják az üzletben a vásárlók megkülönböztetni, hogy használt, vagy új terméket néznek?

  • A bizományba beadott termékeken sárga árcímke van (ÁFA nem igényelhető vissza).
  • A céges tulajdonba került használt terméken narancs színű árcímke van (ÁFA nem igényelhető vissza)
  • Az ÁFA-körös cégek által bizományba beadott terméken kék árcímke van, az ÁFA visszaigényelhető.
  • Az új, garanciális termékek árcímkéje zöld vagy piros. Az ÁFA ezekből természetesen visszaigényelhető a jogosultak számára.

 

 

 

 

 

 

Telefon: (92) 560-036
 (30) 916-3050

Bevásárlókosár

 x 
A kosár üres

Bejelentkezés

Kiemelt termékek

Sennheiser

Sennheiser auth logo

Minősítés

Vallalhato Vallalkozaspecset

 

Ceginformáció megbizhatósági tanusitvány