Ön itt van: FőoldalÜzletWebáruházÁltalános szerződési feltételekSzolgáltatási feltételek
bitzenede banner

Earmaster6 kicsi

Válasszon a lehetőségekből!

Használt termék
Akciós termék
Ajándék tipp
Ár intervallum (nettó)

Gyorshírek

Camps gitárok

Camps gitarok Megkezdtük az igen jó minőségű spanyol Camps klasszikus gitárok forgalmazását. Részletek cikkünkben.
17.10.18.


Segítünk a megfelelő mikrofon megtalálásában

AT Mikro kicsi Nem is olyan könnyű a megfelelő énekmikrofon kiválasztása! Nálunk mindig van lehetőség több modell összehasonlítására. Az Audio-Technica ismertetője pedig elmagyarázza a legfontosabb tudnivalókat.
17. 02. 21.


Új Scarlett hangkártyák

Scarlett 2ndgen kicsiMegújult a Focusrite népszerű Scarlett USB hangkártya sorozata.  A fejlesztések részleteiről cikkünkben adunk részletesebb információkat.
16.06.19.


Roland E-A7

Roland EA7kA Roland legújabb kísérő automata keyboardját rengeteg új és izgalmas szolgáltatással, lehetőséggel látták el. Ennek ellenére a kezelhetősége nagyon logikus és áttekinthető. A profi zenészek számára kifejlesztett hangszer már kipróbálható és megvásárolható nálunk!
15.12.18.


 

Jön az új Kronos!

Korg Kronos2015 display-kAz új Kronos még jobb lesz. 2015-től már ezt a verziót fogjuk árulni.
2014.11.13.

Earmaster 6 - magyarul

Earmaster6 box kÖrömmel jelenthetjük, hogy elkészültek az EarMaster 6 zenei képesség- és hallásfejlesztő szoftver magyar verziói is, és mostantól ezek megvásárolhatók nálunk. Az új verzióval sok fejlesztést és új licenszelési megoldásokat is beépítettek a rendszerbe, érdemes tehát meglátogatni EarMaster oldalunkat!
(14.05.25.)


 

AVID - Pro Tools

AVID logoMegkezdjük az AVID termékek árusítását a Syncopában. Eddig is be lehetett persze szerezni nálunk a Pro Tools és egyéb szükségleteket, az AVID választékából, de mostantól kiemelt figyelmet fordítunk ezekre, és a tőlünk megszokott supportot igyekszünk mindenre nyújtani. Bevezető akciónkban annyira olcsón adjuk a Fast Track Solot, a Fast Track Duot és az Mboxot (valamennyit Pro Tools Express körítéssel), hogy nem szabad kihagyni ezt a különleges lehetőséget! További infók AVID cikkünkben
2013.12.09.


 

Axial - Roland hangszín könyvtár

Roland Axial

Megnyílt a Roland szintetizátorok hangszíntára. Az Axial egyelőre a Jupiter 50, 80, a Gaia és az Integra-7 számára tartalmaz vadiúj hangkönyvtárakat, de jó lenne, ha a régebbi modellekhez is elérhetővé tennék a patcheket.
2013.05.31.


 

Casio katalógus

Örömmel tesszük közzé a legfrissebb magyar nyelvű Casio hangszer katalógust.

A szép kivitelű prospektusban ismertetett hangszerek nagy része megtalálható az üzletünkben és így webshopunkban is. A gyár teljes hangszerválasztékának árait tartalmazza a Casio árlista.


 

Gyártók listája


Szolgáltatási feltételekSyncopa webáruház
syncopa180x102

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek a Syncopa Bt. által üzemeltetett www.syncopa.hu, www.szinkópa.hu és www.szinkopa.hu domain neveken üzemeltetett weboldal és az azon működő webáruház működésének szabályait írja le. Kérjük, hogy amennyiben használni kívánja az áruházat, illetve a weboldalon elérhető egyéb interaktív lehetőségeket, előtte tanulmányozza át jelen ÁSZF-t, és csak akkor vegye igénybe a szolgáltatásainkat, ha az itt leírt feltételekkel egyetért, azokat elfogadja.
A megrendelés elfogadásával létrejött szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül kinyomtatásra, sem iktatásra. A megrendeléssel létrejött szerződés elfogadása (a Megrendelés megerősítése gomb megnyomása) fizetési kötelezettséggel jár. Korábbi tranzakciók visszamenőleges lekövetése olyan mértékben lehetséges, amennyire azt a számlázó rendszerünk (KulcsSoft), illetve a webshop rendszere (VirtueMart) lehetővé teszi.
A megrendelések fogadása, kezelése, visszaigazolása magyar nyelven történik.
Minden jellegű vételárat és költséget magyar forint (HUF) pénznemben adunk meg.  

2. A weboldal és az áruház üzemeltetőjének adatai:

A cég neve: Syncopa Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Székhelye: 8992 Bagod, Kossuth u. 3.
Telephelye: (Hangszerbolt és szerviz) 8992 Bagod, Kossuth u.7.
Alapítva: 1992 július 30.
Adószám: 27646090-2-20
EU adószám: HU27646090
Cégjegyzékszám: 20-06-031019 (bejegyezve a Zalaegerszegi Törvényszék cégbírósága által)  
Átutalási bankszámlaszám: Erste Bank Zalaegerszeg 11992309-06110743-10000001
Telefonszám: +36 92 560036, Fax: +36 92 560038
E-mail: syncopa@t-online.hu, bolt@syncopa.hu
Nyitva tartási idő: H-P: 9:30-12:00, 12:30-17:30, Szo: 9:00-12:00

3. A weboldal szerverének üzemeltetője (hosting szolgáltatás):

Cégnév: ATW Internet Kft.
Postacím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11-15.
Telefonos ügyfélszolgálat:  +36 1 6000 ATW, 1 6000 289
Fax: +36 1 6000 FAX, 1 6000 329
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12011351-01412933-00100004
E-mail: info@atw.co.hu

4. Az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:

Zala Megyei Kormányhivatal, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
8900 Zalaegerszeg, Göcseji u. 24.
Tel.: +36 92 510 530, Fax: +36 92 510 641
E-mail: fogyved_nydf_zalaegerszeg@nfh.hu

5. Békéltető testület:

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete
8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Tel.: + 36 92 550-514
E-mail: zmkik@zmkik.hu
A fogyasztó panaszával a lakóhelyén illetékes békéltető testülethez is fordulhat.

6. A megvásárolható termékek köre, árak, számlázás

A webáruházban megjelenített termékek online rendelhetőek meg, a rendelés folyamatát a webshop működését tartalmazó leírás ismerteti. A termékek átvétele történhet házhoz szállítással vagy az üzletben történő személyes átvétellel. Üzletünkben hangszereket, hangtechnikai és fénytechnikai berendezéseket, számítástechnikai eszközöket, szoftvereket és mindezek kiegészítőit árusítjuk. A webshop nem tartalmazza a teljes áruválasztékot. Tartalmazza viszont a bizományos használt termékeket, azonban bizományos használt terméket csak az üzletben történő személyes átvétellel értékesítünk. Erre az érintett termékek termékoldalain minden esetben egyedileg is felhívjuk a figyelmet. A Fogyasztóvédelmi Törvényben meghatározott kötelezett- ségeinknek ugyanis nem tudunk eleget tenni mások által beadott, korábban ismeretlen körülmények között üzemeltetett és szervizelt hangszerek, berendezések esetében. Arra viszont van mód, hogy a vásárló a kinézett bizományos használt terméket bolti átvételre befoglalja, az üzletben személyesen meggyőződjön annak állapotáról, és ezek után döntsön a vásárlásról vagy a rendelés visszamondásáról.

A webshopban kiemelten látható árak bruttó árak, azaz tartalmazzák a törvényben előírt 27%, kották és könyvek esetében 5% ÁFA-t. Kisebb karakterekkel megjelenítjük a nettó árakat, akciós termék esetén a kedvezmény mértékét is. Eltérést a használt bizományos termékek jelentenek, melyek esetében különbözeti adózást alkalmazunk, vagyis a termékről kiállított számla ÁFÁ-t nem tartalmaz, az vissza nem igényelhető.
A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, sem más, esetlegesen felmerülő extra költséget. A szállítási költséget befolyásolja a vásárlás során megválasztott szállítási, átvételi és fizetési mód is. Feltüntetett áraink internetes megrendelés esetén érvényes árak, melyekből további kedvezményt nem adunk, a termék oldalán eleve az akciós árak jelennek meg, amennyiben az adott termékre akció érvényes. Csomagolási díjat normál esetben nem számítunk fel, speciális termék vagy egyedi csomagolási igény esetén a megrendelővel egyeztetünk, amennyiben extra költség keletkezne.
Bár a termékek árait és az elérhetőségi információkat igyekszünk naprakészen tartani, ezek az adatok tájékoztató jellegűek, az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk, az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Amennyiben a konkrét rendelést illetően a termék oldalán feltüntetettekhez képest bármilyen változás merülne fel, akkor még a teljesítés előtt egyeztetünk a megrendelővel, és az ő írásbeli válasza alapján folytatjuk vagy zárjuk le a megrendelést.  

A termékoldalakon található műszaki adatokat, képeket, ismertetőket a gyártóktól, vagy azok képviseletétől szerezzük be, ezek pontatlanságából, hiányosságaiból fakadó problémákért nem vállalunk felelősséget. Előfordulhat, hogy gyártás közben a gyár adott termék csomagolási módját, a csomag tartalmát megváltoztatja. Ha erről hivatalos tájékoztatást nem kapunk, és a termék funkcionális használatát nem befolyásolja a változás, akkor ezekért felelősséget nem vállalunk.

7. A webshop használata, a rendelés menete

A weboldal, ezen belül a webshop használatát a termék kiválasztásától a megrendelés befejezéséig a Webshop használata című dokumentum írja le. Ez a dokumentum részét képezi a jelen Általános Szerződési Feltételek-nek.

8. A rendelések feldolgozása, átadása a szállítmányozónak

A Syncopa a beérkezett megrendeléseket igyekszik a leggyorsabban feldolgozni. Amennyiben a megrendelésben minden egyértelmű, a termékeket biztonságos csomagolásban előkészítjük szállításra. Ha a megrendelő a DPD-vel történő kiszállítást választja, akkor attól függően, hogy a megrendelés milyen napszakban véglegesedett, vagy még azon a napon, vagy a következő munkanapon tudjuk átadni a futárnak. Ezzel összefüggésben a kiszállítás a feladást követő napon történik. Amennyiben a megrendelő postai küldést kér, abban az esetben tudjuk a tárgynapon feladni az árut, ha a csomagolás és az előkészítés 14 óráig megtörténhet. Ha ez nem oldható meg, akkor a feladás a következő munkanapra tolódik át.
      
9. Az áru kiszállítása

Amennyiben a megrendelő a szállításhoz a DPD csomagküldő céget választotta, akkor  a konkrét szállításra, átadásra, esetleges sérülésekre a DPD fuvarozási szabályzatában leírtak a mérvadók. A rugalmas és gyors kiszállítás elősegítése céljából a DPD futár számára megadjuk a megrendelő napközben elérhető telefonszámát, amennyiben ehhez a megrendelő hozzájárul.
A posta részére átadott küldemények szállításával, kézbesítésével kapcsolatos tudnivalókat a Magyar Posta szabályzata tartalmazza.

Figyelmeztetés:
Amennyiben a megrendelőt akár a posta, akár a DPD a saját szabályzataikban foglaltak szerinti többszöri megkeresés után sem tudja elérni, így a terméket nem tudja kézbesíteni, és ezzel kapcsolatban a Syncopát a visszaszállítással kapcsolatban költségek terhelik, akkor a megrendelővel szemben ezeket a felmerült költségeket érvényesíti. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a megadott címen nincs olyan személy, aki az utánvétes küldemény díját megfizetné.
A Syncopa minden esetben igyekszik olyan küldési megoldást alkalmazni, és a szállító céget is ebbe bevonni, hogy a megrendelő a lehető legkényelmesebben és gyorsabban juthasson a rendelt termékhez. Ez természetesen csak akkor tud eredményes lenni, ha a megrendelő is partner a folyamatban.  


10. Fizetés

A megrendelt termékek kifizetésére a következő módok választhatók:
- Utánvét (posta és DPD esetén egyaránt)
- Készpénzes fizetés (csak személyes bolti átvételnél, vagy Syncopa alkalmazottnak megbeszélt helyszínen, nyugta ellenében)
- Bankkártya (egyelőre csak személyes bolti átvétel során, de dolgozunk a megrendelést követő direkt kártyás fizetés bevezetésén is)
- Előre történő banki átutalás


11. Az áru átvétele

Az áru átvétele során ellenőrizni kell a csomagolást. Ha a postai vagy a futárszolgálati küldés során szemmel látható sérülés keletkezett a csomagoláson, akkor azt a postásnak vagy a futárnak azonnal jelezni kell, és kérni kell jegyzőkönyv felvételét. Ezzel elindul a hivatalos folyamat, melyben a szállító felelőssége kiderül, és a leggyorsabban megoldható a sérült termék cseréje. A folyamat módja a szállító cég belső szabályzatától függ, de utólag többnyire nem fogadnak el reklamációt, ezért mindenképpen átvételkor kell jegyzőkönyvbe vetetni, ha probléma merül fel. A Syncopa az elküldött termékeket vagy bontatlan gyári csomagolásban, vagy a csomagolást és a tartalmat átvizsgálva és visszazárva küldi el. Bizonyos esetekben,  (pl. digitális zongoráknál) előfordulhat, hogy a külső papírdobozt szállítás közben kisebb sérülés éri, de a többszörös csomagolás miatt a belső tartalom egyáltalán nem sérül. Ha magát az árut és a tartozékait nem éri sérülés, akkor a kiszállított áru épnek tekinthető. Nagyobb értékű berendezés átvételekor a doboz felbontását érdemes videóra venni (akár egy mobiltelefonnal is), mert így dokumentálható bármiféle kárigény, esetleg a gyártó által kifelejtett tartozék.
Meg kell győződni az áru csomagolásába borítékban elhelyezett számla és garanciajegy meglétéről is (ha a termék garanciaköteles).    

12. Garancia és jótállás

A jótállás, vagy garancia azt jelenti, hogy az értékesített termék garanciaidőn belüli meghibásodása esetén a vásárlót a törvényben meghatározott jogok illetik meg a termék megjavítását, esetleges cseréjét illetően.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendeletnek megfelelőn az új, 10 000 Ft feletti értékű termékekre a törvényben előírt 12 havi, garanciát ad a Syncopa. Bizonyos gyártók esetében ez hosszabb is lehet, a konkrét garanciaidőről az adott termék oldalán alul található információ. Ha garanciaidőn belül meghibásodik a termék, akkor a mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, de természetesen a Syncopa is segít a megfelelő szerviz megtalálásában. A termékek garanciális szervizbe történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Amennyiben a vásárlónak egyszerűbb vagy gyorsabb a Syncopához történő továbbítás, akkor azt is választhatja. A portósan küldött, vagy előre le nem egyeztetett csomagokat nem vesszük át, azokat visszaküldjük a feladónak!

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet részleteinek megtekintése itt: http://www.njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.222971

A kormányrendelet meghatározza a garanciális ügyintézés szabályait, a javítás helyével, a termék szállításával, és egyéb felmerülő kérdésekkel kapcsolatos tudnivalókat.

A Syncopa által forgalmazott hangszerek, hangtechnikai berendezések túlnyomó többségének javítása, módosítása, bővítése kizárólag az adott termék javítására felhatalmazott szakszervizben végezhető el. Minden egyéb beavatkozás garanciavesztéssel jár. Néhány esetben a gyártó által a berendezésekhez adott útmutató is tartalmaz olyan beavatkozásokat (pl. memória bővítés, operációs rendszer frissítés, csatlakozók átszerelése, gitárok esetében a beállítás, stb), melyek bizonyos jártasságot, illetve gyakorlatot igényelnek, és kellő elővigyázatosság nélkül a termék sérülését okozhatják. Ezekben az esetekben a Syncopa munkatársai szívesen állnak rendelkezésre, és adnak felvilágosítást, segítséget. Az esetek jelentős részében ingyenesen vagy csekély munkadíj ellenében elvégzik az ilyen jellegű beavatkozásokat.

Egyes gyártók a termékeikhez saját garanciajegyet bocsátanak ki, másokhoz a Syncopa ad egyedi garanciajegyet. A törvényi szabályozáson túlmenően a termékhez kapott garanciajegyen is találhatók a termék sajátosságaihoz igazodó előírások, és általában használati utasítás is részletesen kitér a termék használatával, szállításával, tárolásával, csomagolásával, esetleges meghibásodásaival kapcsolatos tudnivalókra. A nem rendeltetésszerűen használt termék ebből fakadó, vagy ezzel összefüggő meghibásodását a gyártók nem tekintik garanciálisnak.

 

13. Kellékszavatosság

A kellékszavatosság az eladóval (szerződő féllel) szemben érvényesíthető. A termék eladója, esetünkben a webáruház üzemeltetője a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
Ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amelynek az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is. Esetleg ekkor még nem lehet felismerni (rejtett vagy gyártási hiba.)

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Syncopa Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Syncopa Bt.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Syncopa Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


14. Termékszavatosság

A termékszavatosság a gyártóval vagy a forgalmazóval szemben érvényesíthető, ha az eladott termék nem felel meg a gyártó általi forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A gyártó is csak azokért a hibákért tartozik helytállni, amelyek akkor keletkeztek, amikor a termék még az ellenőrzése alatt állt. A gyártó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető.
A termékszavatosság a termék átvételétől két évig érvényesíthető, ami akár hosszabb lehet mint a jótállási idő, így annak letelte után is érvényesíthető.
A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül (maximum két hónapon belül ) köteles a hibát a gyártóval közölni. Ennek elmulasztása esetén a közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.
Ha a termék tulajdonosa változik, akkor Ő is érvényesítheti a termékszavatossági jogokat a gyártóval szemben.
A termékszavatosság kizárólag a hiba tényleges orvoslására szolgál. A vásárló elsősorban a hiba kijavítását, másodsorban - ha a ez nem lehetséges - a termék cseréjét kérheti.

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 

15.  Vásárlástól való elállás lehetősége

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Az elállási lehetőség biztonságosabbá teszi a webshopból történő vásárlást, azonban sem a vásárlónak, sem az eladónak nem célja az árut feleslegesen utaztatni, sem a számlák, pénzügyi folyamatok ezzel kapcsolatos intézése. A Syncopa az előzetes egyeztetések során arra törekszik, hogy a vásárló igényét a lehető legjobban megismerve a számára legmegfelelőbb terméket ajánlja. A megrendelő alapvető érdeke is, hogy a megrendelt termék megfeleljen az elvárásainak. Ezért érdemes az előzetes konzultáció. Bizonyos termékek sajátosságait ismerve a Syncopa munkatársai esetleg nem fogják javasolni a konkrét felhasználásra az adott modellt. Ha előre tudható, hogy a megrendelt modell nem alkalmas az adott célra, és ez a rendelés folyamán zajlott e-mail-váltásból egyértelműen kiderül, akkor a Syncopa nem fogad el reklamációt, nem vásárolja vissza a terméket, és nem tekinti az ebből fakadó meghibásodást garanciálisnak.
Előfordulhat, hogy a megrendelő a leggondosabb előzetes válogatás és tanulmányozás után sem tudja valamiért használni a megvásárolt terméket, vagy nem felel meg az elvárásainak, és ez csak az átvételt követően derül ki. Ekkor a lehető leggyorsabban jelezni kell a visszaküldési szándékot a Syncopának. A visszaküldés ügyintézése és költségei mindenképpen a vásárlót terhelik, beleértve a termékért való felelőségvállalást is. Ha a csomagolás csak olyan mértékig van elővigyázatosan felbontva, hogy a számlát ki tudja venni, akkor általában gondosan visszacsomagolva vissza lehet küldeni a terméket. Ajánlatos a törvényben meghatározott ideig a terméket és annak tartozékait a gyári csomagolóanyagokkal együtt eredeti állapotban megőrizni. Ha a használat nyomai (karcok, foltok, egyéb, használatra utaló jelek) felfedezhetők a terméken, akkor a Syncopa a visszaérkezést követően egy, az állapotnak és az esetleges hiányoknak megfelelő visszavásárlási értéket fog meghatározni. A visszavásárlásért kifizetett összeget a Syncopa az áru visszaérkezésétől számított 14 napon belül fogja a vásárló bankszámlájára átutalni. Készpénz visszafizetésére, illetve postai pénzküldésre nincs mód. A visszavételt rögzítő jegyzőkönyvet e-mailben, majd a visszavételi számlával együtt postai tértivevényes levélben küldi ki a Syncopa.

A Syncopa nem köteles visszavásárolni a terméket, ha:
- Az egyedi, speciálisan az ügyfél részére elkészített, konfigurált termék, berendezés, rendszer.
- Az a felhasználás vagy kipróbálás során károsodott. Ilyen esetben szervizbe kerül a termék, és a gyártó üzletpolitikája valamint az érvényes jogszabályok alapján dől el, hogy a meghibásodás garanciálisnak minősül-e, és további egyeztetés során derül ki, hogy mi lesz a megoldás.
- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvételt, valamint számítógépes szoftvert, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
- Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ
- Nem rendeltetésszerű felhasználásnak volt kitéve, függetlenül attól, hogy károsodott-e, vagy sem. Ezek a visszavásárlás után is kiderülhetnek, és ilyenkor a Syncopa jogi eljárást indít a visszavétel semmissé tételére. Hasonlóan nem vásárol vissza a cég olyan termékeket, amelyeket a figyelmeztetésünk ellenére vásároltak meg. Néhány példa:

  • Impedanciában, teljesítményben nem egyező hangfalak és erősítők
  • Az adott feladathoz túlzottan alacsony vagy túlzottan magas teljesítményű eszköz, például erősítő
  • Más, már meglevő eszközzel nem biztosítható a kompatibilitás (vásárlás előtt szívesen segítünk ennek elkerülésére)

- Amennyiben a terméket az átvétel és a visszavételi szándék bejelentése előtt üzleti céllal használták. A webáruházban történő vásárlás során magánvásárlók és a Syncopa között jön létre szerződés. Így amennyiben a terméket a vásárló például koncerten, fellépésen vagy stúdióban üzleti céllal használja, akkor kizárja a visszavétel lehetőségét. Természetesen a webáruházat cégek, gazdasági vállalkozók és jogi személyek is használhatják, de rájuk nem vonatkoznak a magánvásárlókra meghatározott fogyasztóvédelmi jogszabályokban rögzített jogok. Velük egyedi megállapodásokban rögzíthetjük a lehetőségeket. Üzleti célú felhasználásnak minősül a termékek felhasználása bevétel nélküli rendezvényeken is.

Kivonat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendeletből:

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

A törvény további részleteinek megtekintése itt: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

 

Az elállási jog gyakorlásának menete

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Syncopa Bt., 8992 Bagod, Kossuth u. 7., illetve bolt@syncopa.hu e-mail címre, vagy telefaxon a 92 /560-038 számra.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben bejelenti, hogy élni szeretne elállási jogával, e-mail vagy fax esetén a bejelentés időpontját az e-mail küldési ideje, illetve a fax fogadásának ideje határozza meg. Ha postai úton, írásban küld bejelentést, akkor a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai levelét ajánlott küldeményként adja fel másként nem biztos, hogy a feladás dátuma egyértelműsíthető. A fogyasztó az elállási jogot az erre szolgáló nyilatkozat-minta kitöltésével, vagy az erre utaló egyértelmű nyilatkozattal gyakorolhatja. A megrendelt és visszautasított terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére.A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek teljes egészében a vásárlót terhelik. Ha a visszajuttatás logisztikájával kapcsolatban kérdés merül fel, igyekszünk segíteni a megfelelő megoldás megtalálásában. A portósan küldött, vagy előre le nem egyeztetett csomagokat nem vesszük át, azokat visszaküldjük a feladónak!
Ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.
A szállítás díját a vásárlónak a postán a csomag feladásakor, vagy a szállítmányozó cég futárjának kell megfizetni. A csomag cégünkhöz történő visszaérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék tételenkénti átvizsgálása, ha szükséges, funkcionális ellenőrzése. Így elkerülhetők a későbbi viták a visszakapott termék csomagolásával és a csomag tartalmával kapcsolatban.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Ha az átvizsgálás során úgy találjuk, hogy a visszaküldött termék a fentebb meghatározott jogszabályi definíción túlmenően értékcsökkentté vált, akkor a Syncopa felveszi az ügyféllel a kapcsolatot, ismerteti a feltárt hiányosságokat, sérüléseket, és javaslatot tesz az eredeti vételártól eltérő visszavásárlási értékre.
Amennyiben ezt a megrendelő elfogadja, akkor az ügyintézés a normál ügymenet szerint zajlik.  Amennyiben a megrendelő nem fogadja el a Syncopa által ajánlott visszavásárlási összeget, akkor a felek törekednek minél előbb egyetértésre jutni az összeg tekintetében. Ha ez nem sikerül, akkor a megrendelő jogosult a 4. pontban megadott fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve az 5. pontban megadott békéltető testülethez fordulni. 

 

16. Adatvédelmi irányelvek

A weboldal és a webshop használata során a Syncopa a felhasználóktól és a megrendelőktől megkapja a megrendelések intézéséhez, illetve megfelelő működéshez szükséges személyes adatokat. Ezek kezelésével kapcsolatban az Adatvédelmi irányelvek menüpontban található információk a mérvadók. Jelen ÁSZF elfogadásával a vásárló egyben adatvédelmi irányelveinket is elfogadja.

 


Rólunk
Kapcsolat

Telefon: (92) 560-036
 (30) 916-3050

Bevásárlókosár

 x 
A kosár üres

Bejelentkezés

Kiemelt termékek

vox_amphones_ac30
Vox AmPhones
31900 Ft
focusrite_scarlett_2ndgen-2i4_elol
Focusrite Scarlett 2i4 2nd Gen
55500 Ft
Akciós termék Tooltip

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre!


HTML formátum?

Sennheiser

Sennheiser auth logo

Audio-Technica

Audio-Technica Authorised Reseller Europe
HUNGARY