Ön itt van: FőoldalÜzletWebáruházÁltalános szerződési feltételekSzolgáltatási feltételek -

A webshopban található termékek árai és elérhetőségi információi naponta változhatnak, ezért rendelés előtt egyeztetést javasolunk!

bitzenede banner

Earmaster6 kicsi

Válasszon a lehetőségekből!

Használt termék
Akciós termék
Ajándék tipp
Ár intervallum (nettó)

Gyorshírek

Roxtone kábelek

Roxtone kabelek

Roxtone kábelek, csatlakozók és állványok a Syncopa kínálatában!
Az elmúlt hónapokban már sokan vásároltak belőlük, jók a mi tapasztalataink és a vásárlóink visszajelzései is!
20.03.09.


 

Sibelius kottagrafikai program

Sibelius logo uj

 

 

 

 

Az elmúlt időszakban nehézségeink voltak a Sibelius kottagrafikai program forgalmazásával kapcsolatban. Úgy tűnik, ezek megoldódnak, és ismét tudjuk forgalmazni a népszerű szoftvert. Az árlistánk még nem naprakész, de a  webshopban már megtalálhatók a legfontosabb tételek.
19.10.20.


Marshall Code frissítés

Marshall Code frissítés

 A Marshall Code erősítők tulajdonosainak nagy örömére ellészült egy komolyabb frissítés a CODE sorozathoz és a Gateway apphoz. Részletek.
19.07.08.


 

EarMaster7

Earmaster7 k  Alaposan átalakult és rengeteg dologban fejlődött kedvenc zenei képességfejlesztő szoftverünk, az EarMaster.
2017.11.22.


 

Segítünk a megfelelő mikrofon megtalálásában

AT Mikro kicsi Nem is olyan könnyű a megfelelő énekmikrofon kiválasztása! Nálunk mindig van lehetőség több modell összehasonlítására. Az Audio-Technica ismertetője pedig elmagyarázza a legfontosabb tudnivalókat.
17. 02. 21.


Új Scarlett hangkártyák

Scarlett 2ndgen kicsi  Megújult a Focusrite népszerű Scarlett USB hangkártya sorozata.  A fejlesztések részleteiről cikkünkben adunk részletesebb információkat.
16.06.19.


 

Axial - Roland hangszín könyvtár

Roland Axial

Megnyílt a Roland szintetizátorok hangszíntára. Az Axial egyelőre a Jupiter 50, 80, a Gaia és az Integra-7 számára tartalmaz vadiúj hangkönyvtárakat, de jó lenne, ha a régebbi modellekhez is elérhetővé tennék a patcheket.
2013.05.31.


 

Casio katalógus

Örömmel tesszük közzé a legfrissebb magyar nyelvű Casio hangszer katalógust.

A szép kivitelű prospektusban ismertetett hangszerek nagy része megtalálható az üzletünkben és így webshopunkban is. A gyár teljes hangszerválasztékának árait tartalmazza a Casio árlista.


 

Gyártók listája


Szolgáltatási feltételek - Syncopa webáruház
syncopa180x102

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek a Syncopa Bt. által üzemeltetett www.syncopa.hu, www.szinkópa.hu és www.szinkopa.hu domain neveken üzemeltetett weboldal és az azon működő webáruház működésének szabályait írja le. Kérjük, hogy amennyiben használni kívánja az áruházat, illetve a weboldalon elérhető egyéb interaktív lehetőségeket, előtte tanulmányozza át jelen ÁSZF-t, és csak akkor vegye igénybe a szolgáltatásainkat, ha az itt leírt feltételekkel egyetért, azokat elfogadja.
A megrendelés elfogadásával létrejött szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül kinyomtatásra, sem iktatásra. A megrendeléssel létrejött szerződés elfogadása (a Megrendelés megerősítése gomb megnyomása) fizetési kötelezettséggel jár. Korábbi tranzakciók visszamenőleges lekövetése olyan mértékben lehetséges, amennyire azt a számlázó rendszerünk (KulcsSoft), illetve a webshop rendszere (VirtueMart) lehetővé teszi.
A megrendelések fogadása, kezelése, visszaigazolása magyar nyelven történik.
Minden jellegű vételárat és költséget magyar forint (HUF) pénznemben adunk meg.  

2. A weboldal és az áruház üzemeltetőjének adatai:

A cég neve: Syncopa Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Székhelye: 8992 Bagod, Kossuth u. 3.
Telephelye: (Hangszerbolt és szerviz) 8992 Bagod, Kossuth u.7.
Alapítva: 1992 július 30.
Adószám: 27646090-2-20
EU adószám: HU27646090
Cégjegyzékszám: 20-06-031019 (bejegyezve a Zalaegerszegi Törvényszék cégbírósága által)  
Átutalási bankszámlaszám: Erste Bank Zalaegerszeg 11992309-06110743-10000001
Telefonszám: +36 92 560036, Fax: +36 92 560038
E-mail: syncopa@t-online.hu, bolt@syncopa.hu
Nyitva tartási idő: H-P: 9:30-12:00, 12:30-17:30, Szo: 9:00-12:00

3. A weboldal szerverének üzemeltetője (hosting szolgáltatás):

Cégnév: ATW Internet Kft.
Postacím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11-15.
Telefonos ügyfélszolgálat:  +36 1 6000 ATW, 1 6000 289
Fax: +36 1 6000 FAX, 1 6000 329
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12011351-01412933-00100004
E-mail: info@atw.co.hu

4. Az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:

Zala Megyei Kormányhivatal, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
8900 Zalaegerszeg, Göcseji u. 24.
Tel.: +36 92 510 530, Fax: +36 92 510 641
E-mail: fogyved_nydf_zalaegerszeg@nfh.hu

5. Békéltető testület:

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete
8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Tel.: + 36 92 550-514
E-mail: zmkik@zmkik.hu
A fogyasztó panaszával a lakóhelyén illetékes békéltető testülethez is fordulhat.

6. A megvásárolható termékek köre, árak, számlázás

A webáruházban megjelenített termékek online rendelhetőek meg, a rendelés folyamatát a webshop működését tartalmazó leírás ismerteti. A termékek átvétele történhet házhoz szállítással vagy az üzletben történő személyes átvétellel. Üzletünkben hangszereket, hangtechnikai és fénytechnikai berendezéseket, számítástechnikai eszközöket, szoftvereket és mindezek kiegészítőit árusítjuk. A webshop nem tartalmazza a teljes áruválasztékot. Tartalmazza viszont a bizományos használt termékeket, azonban bizományos használt terméket csak az üzletben történő személyes átvétellel értékesítünk. Erre az érintett termékek termékoldalain minden esetben egyedileg is felhívjuk a figyelmet. A Fogyasztóvédelmi Törvényben meghatározott kötelezettségeinknek ugyanis nem tudunk eleget tenni mások által beadott, korábban ismeretlen körülmények között üzemeltetett és szervizelt hangszerek, berendezések esetében. Arra viszont van mód, hogy a vásárló a kinézett bizományos használt terméket bolti átvételre befoglalja, az üzletben személyesen meggyőződjön annak állapotáról, és ezek után döntsön a vásárlásról vagy a rendelés visszamondásáról.

A webshopban kiemelten látható árak bruttó árak, azaz tartalmazzák a törvényben előírt 27%, kották és könyvek esetében 5% ÁFA-t. Kisebb karakterekkel megjelenítjük a nettó árakat, akciós termék esetén a kedvezmény mértékét is. Eltérést a használt bizományos termékek jelentenek, melyek esetében különbözeti adózást alkalmazunk, vagyis a termékről kiállított számla ÁFÁ-t nem tartalmaz, az vissza nem igényelhető.
A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, sem más, esetlegesen felmerülő extra költséget. A szállítási költséget befolyásolja a vásárlás során megválasztott szállítási, átvételi és fizetési mód is. Feltüntetett áraink internetes megrendelés esetén érvényes árak, melyekből további kedvezményt nem adunk, a termék oldalán eleve az akciós árak jelennek meg, amennyiben az adott termékre akció érvényes. Csomagolási díjat normál esetben nem számítunk fel, speciális termék vagy egyedi csomagolási igény esetén a megrendelővel egyeztetünk, amennyiben extra költség keletkezne.
Bár a termékek árait és az elérhetőségi információkat igyekszünk naprakészen tartani, ezek az adatok tájékoztató jellegűek, az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk, az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Amennyiben a konkrét rendelést illetően a termék oldalán feltüntetettekhez képest bármilyen változás merülne fel, akkor még a teljesítés előtt egyeztetünk a megrendelővel, és az ő írásbeli válasza alapján folytatjuk vagy zárjuk le a megrendelést.  

A termékoldalakon található műszaki adatokat, képeket, ismertetőket a gyártóktól, vagy azok képviseletétől szerezzük be, ezek pontatlanságából, hiányosságaiból fakadó problémákért nem vállalunk felelősséget. Előfordulhat, hogy gyártás közben a gyár adott termék csomagolási módját, a csomag tartalmát megváltoztatja. Ha erről hivatalos tájékoztatást nem kapunk, és a termék funkcionális használatát nem befolyásolja a változás, akkor ezekért felelősséget nem vállalunk.

7. A webshop használata, a rendelés menete

A weboldal, ezen belül a webshop használatát a termék kiválasztásától a megrendelés befejezéséig a Webshop használata című dokumentum írja le. Ez a dokumentum részét képezi a jelen Általános Szerződési Feltételek-nek.

8. A rendelések feldolgozása, átadása a szállítmányozónak

A Syncopa a beérkezett megrendeléseket igyekszik a leggyorsabban feldolgozni. Amennyiben a megrendelésben minden egyértelmű, a termékeket biztonságos csomagolásban előkészítjük szállításra. Ha a megrendelő a DPD-vel történő kiszállítást választja, akkor attól függően, hogy a megrendelés milyen napszakban véglegesedett, vagy még azon a napon, vagy a következő munkanapon tudjuk átadni a futárnak. Ezzel összefüggésben a kiszállítás a feladást követő munkanapon történik. Amennyiben a megrendelő postai küldést kér, abban az esetben tudjuk a tárgynapon feladni az árut, ha a csomagolás és az előkészítés 14 óráig megtörténhet. Ha ez nem oldható meg, akkor a feladás a következő munkanapra tolódik át.
      
9. Az áru kiszállítása

Amennyiben a megrendelő a szállításhoz a DPD csomagküldő céget választotta, akkor  a konkrét szállításra, átadásra, esetleges sérülésekre a DPD fuvarozási szabályzatában leírtak a mérvadók. A rugalmas és gyors kiszállítás elősegítése céljából a DPD futár számára megadjuk a megrendelő napközben elérhető telefonszámát, amennyiben ehhez a megrendelő hozzájárul.
A posta részére átadott küldemények szállításával, kézbesítésével kapcsolatos tudnivalókat a Magyar Posta szabályzata tartalmazza.

A készleten levő termékek esetében az átlagos kiszállítási határidő általában 1-4 munkanap, a webshopban "7 nap" beszerzési idővel jelzett termékek esetén a végső kiszállítási határidő maximum 14 nap lehet a rendelés személyes jóváhagyásától számítva.

Figyelmeztetés:
Amennyiben a megrendelőt akár a posta, akár a DPD a saját szabályzataikban foglaltak szerinti többszöri megkeresés után sem tudja elérni, így a terméket nem tudja kézbesíteni, és ezzel kapcsolatban a Syncopát a visszaszállítással kapcsolatban költségek terhelik, akkor a megrendelővel szemben ezeket a felmerült költségeket érvényesíti. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a megadott címen nincs olyan személy, aki az utánvétes küldemény díját megfizetné.
A Syncopa minden esetben igyekszik olyan küldési megoldást alkalmazni, és a szállító céget is ebbe bevonni, hogy a megrendelő a lehető legkényelmesebben és gyorsabban juthasson a rendelt termékhez. Ez természetesen csak akkor tud eredményes lenni, ha a megrendelő is partner a folyamatban.  

 

10. Szállítási költség

Jelenleg a következő szállítási költségeket számítjuk fel Magyarország területére:

  bruttó 300 000 Ft vásárlási érték alatt bruttó 300 000 Ft vásárlási érték felett
DPD futárszolgálat 2540 Ft ingyenes
Magyar Posta 2540 Ft ingyenes

A szállítmányozó cégek időről időre változtatják díjszabásukat, ezért a fenti táblázat, illetve a webshop szállítási költségeket kalkuláló része is változhat!
Az EU szállítmányozási előírásai szerint bizonyos árucikkek méret-, illetve súlykorlátozás alá eshetnek. Ezen termékek esetében jelezzük a megrendelő felé, hogy a választott szállítmányozó nem vállalja a kiszállítást, és javaslatot teszünk más szállítási módra. Amennyiben a két fenti szállító partnerünk közül valamelyikkel a szállítás megoldható, és ez a megrendelőnek megfelel, akkor a fenti táblázat tételei szerint számolunk. Ha ez nem oldható meg, akkor a megrendelővel egyeztetve egyedi megoldást dolgozunk ki a termék kiszállítására.


11. Fizetés

A megrendelt termékek kifizetésére a következő módok választhatók:
- Utánvét (posta és DPD esetén egyaránt)
- Készpénzes fizetés (csak személyes bolti átvételnél, vagy Syncopa alkalmazottnak megbeszélt helyszínen, nyugta ellenében)
- Bankkártya (egyelőre csak személyes bolti átvétel során, de dolgozunk a megrendelést követő direkt kártyás fizetés bevezetésén is)
- Előre történő banki átutalás


12. Az áru átvétele

Az áru átvétele során ellenőrizni kell a csomagolást. Ha a postai vagy a futárszolgálati küldés során szemmel látható sérülés keletkezett a csomagoláson, akkor azt a postásnak vagy a futárnak azonnal jelezni kell, és kérni kell jegyzőkönyv felvételét. Ezzel elindul a hivatalos folyamat, melyben a szállító felelőssége kiderül, és a leggyorsabban megoldható a sérült termék cseréje. A folyamat módja a szállító cég belső szabályzatától függ, de utólag többnyire nem fogadnak el reklamációt, ezért mindenképpen átvételkor kell jegyzőkönyvbe vetetni, ha probléma merül fel. A Syncopa az elküldött termékeket vagy bontatlan gyári csomagolásban, vagy a csomagolást és a tartalmat átvizsgálva és visszazárva küldi el. Bizonyos esetekben,  (pl. digitális zongoráknál) előfordulhat, hogy a külső papírdobozt szállítás közben kisebb sérülés éri, de a többszörös csomagolás miatt a belső tartalom egyáltalán nem sérül. Ha magát az árut és a tartozékait nem éri sérülés, akkor a kiszállított áru épnek tekinthető. Nagyobb értékű berendezés átvételekor a doboz felbontását érdemes videóra venni (akár egy mobiltelefonnal is), mert így dokumentálható bármiféle kárigény, esetleg a gyártó által kifelejtett tartozék.
Meg kell győződni az áru csomagolásába borítékban elhelyezett számla és garanciajegy meglétéről is (ha a termék garanciaköteles).    

13. Garancia és jótállás

A jótállás, vagy garancia azt jelenti, hogy az értékesített termék garanciaidőn belüli meghibásodása esetén a vásárlót a törvényben meghatározott jogok illetik meg a termék megjavítását, esetleges cseréjét illetően.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendeletnek 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet szerinti módosításának megfelelően a következő jótállási időket adjuk:


a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

Bizonyos gyártók esetében ez hosszabb is lehet, a konkrét garanciaidőről az adott termék oldalán alul található információ. Ha garanciaidőn belül meghibásodik a termék, akkor a mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, de természetesen a Syncopa is segít a megfelelő szerviz megtalálásában. A termékek garanciális szervizbe történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Amennyiben a vásárlónak egyszerűbb vagy gyorsabb a Syncopához történő továbbítás, akkor azt is választhatja. A portósan küldött, vagy előre le nem egyeztetett csomagokat nem vesszük át, azokat visszaküldjük a feladónak!

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet 2021. január 1-től életbe lépett változásait, melyek a garanciaidőn belüli meghibásodások kezelését részletesen tartalmazzák, a következő weboldalon lehet  megtekinteni: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A2000270.KOR×hift=20210101&txtreferer=00000001.txt

A kormányrendelet meghatározza a garanciális ügyintézés szabályait, a javítás helyével, a termék szállításával, és egyéb felmerülő kérdésekkel kapcsolatos tudnivalókat.

A Syncopa által forgalmazott hangszerek, hangtechnikai berendezések túlnyomó többségének javítása, módosítása, bővítése kizárólag az adott termék javítására felhatalmazott szakszervizben végezhető el. Minden egyéb beavatkozás garanciavesztéssel jár. Néhány esetben a gyártó által a berendezésekhez adott útmutató is tartalmaz olyan beavatkozásokat (pl. memória bővítés, operációs rendszer frissítés, csatlakozók átszerelése, gitárok esetében a beállítás, stb), melyek bizonyos jártasságot, illetve gyakorlatot igényelnek, és kellő elővigyázatosság nélkül a termék sérülését okozhatják. Ezekben az esetekben a Syncopa munkatársai szívesen állnak rendelkezésre, és adnak felvilágosítást, segítséget. Az esetek jelentős részében ingyenesen vagy csekély munkadíj ellenében elvégzik az ilyen jellegű beavatkozásokat.

Egyes gyártók a termékeikhez saját garanciajegyet bocsátanak ki, másokhoz a Syncopa ad egyedi garanciajegyet. A törvényi szabályozáson túlmenően a termékhez kapott garanciajegyen is találhatók a termék sajátosságaihoz igazodó előírások, és általában használati utasítás is részletesen kitér a termék használatával, szállításával, tárolásával, csomagolásával, esetleges meghibásodásaival kapcsolatos tudnivalókra. A nem rendeltetésszerűen használt termék ebből fakadó, vagy ezzel összefüggő meghibásodását a gyártók nem tekintik garanciálisnak.

 

14. Kellékszavatosság

A kellékszavatosság az eladóval (szerződő féllel) szemben érvényesíthető. A termék eladója, esetünkben a webáruház üzemeltetője a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
Ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amelynek az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is. Esetleg ekkor még nem lehet felismerni (rejtett vagy gyártási hiba.)

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Syncopa Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Syncopa Bt.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Syncopa Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


15. Termékszavatosság

A termékszavatosság a gyártóval vagy a forgalmazóval szemben érvényesíthető, ha az eladott termék nem felel meg a gyártó általi forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A gyártó is csak azokért a hibákért tartozik helytállni, amelyek akkor keletkeztek, amikor a termék még az ellenőrzése alatt állt. A gyártó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető.
A termékszavatosság a termék átvételétől két évig érvényesíthető, ami akár hosszabb lehet mint a jótállási idő, így annak letelte után is érvényesíthető.
A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül (maximum két hónapon belül ) köteles a hibát a gyártóval közölni. Ennek elmulasztása esetén a közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.
Ha a termék tulajdonosa változik, akkor Ő is érvényesítheti a termékszavatossági jogokat a gyártóval szemben.
A termékszavatosság kizárólag a hiba tényleges orvoslására szolgál. A vásárló elsősorban a hiba kijavítását, másodsorban - ha a ez nem lehetséges - a termék cseréjét kérheti.

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 

16.  Vásárlástól való elállás lehetősége

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Az elállási lehetőség biztonságosabbá teszi a webshopból történő vásárlást, azonban sem a vásárlónak, sem az eladónak nem célja az árut feleslegesen utaztatni, sem a számlák, pénzügyi folyamatok ezzel kapcsolatos intézése. A Syncopa az előzetes egyeztetések során arra törekszik, hogy a vásárló igényét a lehető legjobban megismerve a számára legmegfelelőbb terméket ajánlja. A megrendelő alapvető érdeke is, hogy a megrendelt termék megfeleljen az elvárásainak. Ezért érdemes az előzetes konzultáció. Bizonyos termékek sajátosságait ismerve a Syncopa munkatársai esetleg nem fogják javasolni a konkrét felhasználásra az adott modellt. Ha előre tudható, hogy a megrendelt modell nem alkalmas az adott célra, és ez a rendelés folyamán zajlott e-mail-váltásból egyértelműen kiderül, akkor a Syncopa nem fogad el reklamációt, nem vásárolja vissza a terméket, és nem tekinti az ebből fakadó meghibásodást garanciálisnak.
Előfordulhat, hogy a megrendelő a leggondosabb előzetes válogatás és tanulmányozás után sem tudja valamiért használni a megvásárolt terméket, vagy nem felel meg az elvárásainak, és ez csak az átvételt követően derül ki. Ekkor a lehető leggyorsabban jelezni kell a visszaküldési szándékot a Syncopának. A visszaküldés ügyintézése és költségei mindenképpen a vásárlót terhelik, beleértve a termékért való felelőségvállalást is. Ha a csomagolás csak olyan mértékig van elővigyázatosan felbontva, hogy a számlát ki tudja venni, akkor általában gondosan visszacsomagolva vissza lehet küldeni a terméket. Ajánlatos a törvényben meghatározott ideig a terméket és annak tartozékait a gyári csomagolóanyagokkal együtt eredeti állapotban megőrizni. Ha a használat nyomai (karcok, foltok, egyéb, használatra utaló jelek) felfedezhetők a terméken, akkor a Syncopa a visszaérkezést követően egy, az állapotnak és az esetleges hiányoknak megfelelő visszavásárlási értéket fog meghatározni. A visszavásárlásért kifizetett összeget a Syncopa az áru visszaérkezésétől számított 14 napon belül fogja a vásárló bankszámlájára átutalni. Készpénz visszafizetésére, illetve postai pénzküldésre nincs mód. A visszavételt rögzítő jegyzőkönyvet e-mailben, majd a visszavételi számlával együtt postai tértivevényes levélben küldi ki a Syncopa.

A Syncopa nem köteles visszavásárolni a terméket, ha:
- Az egyedi, speciálisan az ügyfél részére elkészített, konfigurált termék, berendezés, rendszer.
- Az a felhasználás vagy kipróbálás során károsodott. Ilyen esetben szervizbe kerül a termék, és a gyártó üzletpolitikája valamint az érvényes jogszabályok alapján dől el, hogy a meghibásodás garanciálisnak minősül-e, és további egyeztetés során derül ki, hogy mi lesz a megoldás.
- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvételt, valamint számítógépes szoftvert, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
- Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ
- Nem rendeltetésszerű felhasználásnak volt kitéve, függetlenül attól, hogy károsodott-e, vagy sem. Ezek a visszavásárlás után is kiderülhetnek, és ilyenkor a Syncopa jogi eljárást indít a visszavétel semmissé tételére. Hasonlóan nem vásárol vissza a cég olyan termékeket, amelyeket a figyelmeztetésünk ellenére vásároltak meg. Néhány példa:

  • Impedanciában, teljesítményben nem egyező hangfalak és erősítők
  • Az adott feladathoz túlzottan alacsony vagy túlzottan magas teljesítményű eszköz, például erősítő
  • Más, már meglevő eszközzel nem biztosítható a kompatibilitás (vásárlás előtt szívesen segítünk ennek elkerülésére)

- Amennyiben a terméket az átvétel és a visszavételi szándék bejelentése előtt üzleti céllal használták. A webáruházban történő vásárlás során magánvásárlók és a Syncopa között jön létre szerződés. Így amennyiben a terméket a vásárló például koncerten, fellépésen vagy stúdióban üzleti céllal használja, akkor kizárja a visszavétel lehetőségét. Természetesen a webáruházat cégek, gazdasági vállalkozók és jogi személyek is használhatják, de rájuk nem vonatkoznak a magánvásárlókra meghatározott fogyasztóvédelmi jogszabályokban rögzített jogok. Velük egyedi megállapodásokban rögzíthetjük a lehetőségeket. Üzleti célú felhasználásnak minősül a termékek felhasználása bevétel nélküli rendezvényeken is.

Kivonat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendeletből:

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

A törvény további részleteinek megtekintése itt: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

 

Az elállási jog gyakorlásának menete

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Syncopa Bt., 8992 Bagod, Kossuth u. 7., illetve bolt@syncopa.hu e-mail címre, vagy telefaxon a 92 /560-038 számra.

Az elállási/felmondási nyilatkozatminta letölthető itt.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben bejelenti, hogy élni szeretne elállási jogával, e-mail vagy fax esetén a bejelentés időpontját az e-mail küldési ideje, illetve a fax fogadásának ideje határozza meg. Ha postai úton, írásban küld bejelentést, akkor a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai levelét ajánlott küldeményként adja fel másként nem biztos, hogy a feladás dátuma egyértelműsíthető. A fogyasztó az elállási jogot az erre szolgáló nyilatkozat-minta kitöltésével, vagy az erre utaló egyértelmű nyilatkozattal gyakorolhatja. A megrendelt és visszautasított terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére.A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek teljes egészében a vásárlót terhelik. Ha a visszajuttatás logisztikájával kapcsolatban kérdés merül fel, igyekszünk segíteni a megfelelő megoldás megtalálásában. A portósan küldött, vagy előre le nem egyeztetett csomagokat nem vesszük át, azokat visszaküldjük a feladónak!
Ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.
A szállítás díját a vásárlónak a postán a csomag feladásakor, vagy a szállítmányozó cég futárjának kell megfizetni. A csomag cégünkhöz történő visszaérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék tételenkénti átvizsgálása, ha szükséges, funkcionális ellenőrzése. Így elkerülhetők a későbbi viták a visszakapott termék csomagolásával és a csomag tartalmával kapcsolatban.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Ha az átvizsgálás során úgy találjuk, hogy a visszaküldött termék a fentebb meghatározott jogszabályi definíción túlmenően értékcsökkentté vált, akkor a Syncopa felveszi az ügyféllel a kapcsolatot, ismerteti a feltárt hiányosságokat, sérüléseket, és javaslatot tesz az eredeti vételártól eltérő visszavásárlási értékre.
Amennyiben ezt a megrendelő elfogadja, akkor az ügyintézés a normál ügymenet szerint zajlik.  Amennyiben a megrendelő nem fogadja el a Syncopa által ajánlott visszavásárlási összeget, akkor a felek törekednek minél előbb egyetértésre jutni az összeg tekintetében. Ha ez nem sikerül, akkor a megrendelő jogosult a 4. pontban megadott fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve az 5. pontban megadott békéltető testülethez fordulni. 

17. Vitás ügyek, panaszok intézése

A fogyasztónak minősülő vásárló panaszt tehet, amennyiben úgy látja, hogy a vásárlás során a Syncopa valamiben nem felelt meg a jelen ÁSZF-ben, illetve a hatályos jogszabályokban foglaltaknak. A panasz bejelentése történhet szóban vagy írásban, telefonon e-mailben vagy levélben.
A bejelentésre és kapcsolattartásra felhasználható címek és elérhetőségek:
Cím: 8992 Bagod, Kossuth u. 7. (személyesen és telefonon nyitvatartási időben)
Telefon: 92 / 560036
E-mail: syncopa@t-online.hu, vagy bolt@syncopa.hu

A bejelentést azonnal megvizsgáljuk, és az abban foglalt problémákra igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldást találni, és azt a fogyasztónak felajánlani. Az írásban érkezett bejelentést legkésőbb 30 napon belül ki kell vizsgálnunk, és arra érdemi választ adnunk.
Ha a fogyasztó a felajánlott megoldást nem fogadja el, akkor  jegyzőkönyvet veszünk fel, melyben rögzítjük a tényállást. Személyes bejelentés esetén a jegyzőkönyvből átadunk egy másolati példányt a fogyasztónak. Telefonos, e-mailben vagy levélben történő megkeresésre írásban válaszolunk, a jegyzőkönyvi példányt az ügyfél által meghatározott módon, e-mailben vagy postán küldjük el.   
A jegyzőkönyvek legalább 5 évig megőrzésre kerülnek.

Természetesen törekszünk arra, hogy a problémás ügyek minél gyorsabban és a fogyasztó számára megnyugtató módon rendeződjenek. Amennyiben a fogyasztó úgy érzi, hogy számára az általunk felkínált megoldás nem felel meg a panaszával a következőkhöz fordulhat:

- Fogyasztóvédelmi hatósághoz (4. pont)
- Békéltető testületekhez (5. pont)
 Amennyiben a fogyasztó békéltető testülethez fordul, a békéltető testületi eljárásban cégünk együttműködési kötelezettséggel vesz reszt.
- Az Európai Bizottság Online Vitarendezési Fórumára (ODR) tehet bejelentést:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU 

 

 

 

18. Adatvédelmi irányelvek

A weboldal és a webshop használata során a Syncopa a felhasználóktól és a megrendelőktől megkapja a megrendelések intézéséhez, illetve megfelelő működéshez szükséges személyes adatokat. Ezek kezelésével kapcsolatban az Adatvédelmi irányelvek menüpontban található információk a mérvadók. Jelen ÁSZF elfogadásával a vásárló egyben adatvédelmi irányelveinket is elfogadja.

 


Rólunk
Kapcsolat

Telefon: (92) 560-036
 (30) 916-3050

Bevásárlókosár

 x 
A kosár üres

Bejelentkezés

Sennheiser

Sennheiser auth logo

Minősítés

Vallalhato Vallalkozaspecset

 

Ceginformáció megbizhatósági tanusitvány